top of page

נולדה היום סדנה ליצירת זוגיות

עודכן: 25 ביולי 2023


נולדה היום סדנה חדשה ויצאה לאור. בפסטיבל חברים אינטימי ביער שעוסק במפגש כן בין גברים ונשים העברתי סדנה ל.... יצירת זוגיות. כן הנושא הזה שכה מעסיק אותי ושבעבר, למעשה עד היום, לא חשבתי שיש לי את הזכות ללמד בו משהו כי הוא עדיין לא פתור בחיים שלי. אבל במסע הפרטי שלי כל כך הרבה ידע נצבר. המון כלים, תובנות - שיטה שלמה. היום לא הפרעתי לעצמי לתת את המתנה. למעלה מעשרה גברים ונשים היו בסדנה שלי וביחד היינו שעתיים. הרגשתי שהידע נובע ממני. דברים שלא תכננתי להגיד. הקשרים שעשיתי באופן ספונטני מתוך החוויות שהביאו המשתתפים-ות. יצירתיות. ראיתי שאני יודעת לנהל את המרחב באופן שיאפשר חופש מצד אחד וביטחון מצד שני. אהבתי את מי שהייתי שם, הרגשתי בול במקום שלי, הייתי נינוחה ונהניתי מכל רגע!!! והתוצאה הייתה שאנשים הרוויחו ממש. שהם יצאו עם אור בעיניים והרגשה שקיבלו המון ערך.

אמרו שהיו שמחים להמשיך בתהליך. שיצאו עם תובנות וכיוונים חדשים, השראה, שהרגישו שהחזקתי מרחב בטוח ושהיו שמחים שהסדנה תמשך עוד. איזה כיף!

גם אני בעצם יכולתי להמשיך עוד כמה שעות. ולפי התוכניות היה לי חומר לעוד ועוד. איזה כיף לגלות שגדלתי ושמתנה חדשה יוצאת ממני לעולם. תודה לכל מי שהיה היום בסדנה ואפשר לקסם הזה להתרחש. ותודה מיוחדת לגרעין המקסים שיוצר את ההתכנסות המופלאה הזו ''נפגשים באמת''.


צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

איך לעצור את דליפת האנרגיה בדייטים ולשמור על החשק להמשיך בהיכרויות גם אחרי דייט מבאס

לא היה לו רכב ובאתי לאסוף אותו. עוד לפני שעצרתי את האוטו קלטתי שהוא פשוט לא בשבילי. זה לא העניין של המראה. אני די פתוחה בעניין הזה (כבר היו לי בני זוג מצורות וז'אנרים שונים) זה היה משהו שהוא שידר. זה

איך בלבלתי את עצמי לגמרי ונשארתי עם גבר שבכלל לא רציתי - שיתוף אישי

אני רוצה לשתף אותך במשהו מאוד אישי שנזכרתי בו לאחרונה. זה היה בשבילי רגע של התעוררות שממש השפיע עלי אחר כך בבחירות הרומנטיות שלי ואולי תמצאי את עצמך בתוכו. הייתי בשנות ה-30 פלוס שלי, כבר אחרי כמה וכמה

bottom of page