top of page

על חופש התנועה בין הקהל לבמה

עודכן: 26 ביולי 2023


להיות קרובה להיות רחוקה

להיות קרובה לבמה להיות רחוקה מהבמה

כשאני רחוקה אני יכולה להיטמע אי שם בחושך. לא ידוע איפה נגמר הגוף שלי ומתחילים הצללים. אני הצללים. אני נותנת למילים המהדהדות בחלל להספג בי בקצב שלהן. לדימעה היורדת בחשכה לרדת בקצב שלה, בלי שתפריע להילוכה המחשבה, מה חושבות עלי אחרות ואיך זה נראה.

כשאני קרובה אני השחקנית. אני מעזה לנער את השמלה ולעלות. לא אי שם בחשכה המילים נוגעות. אני המילים. אני הצלילים. אני המחוללת. המסע הפרטי שלי הוא השראה לאותן אחרות ואני טועמת את הזכות שלי להיות עצומה המילים שלי מהדהדות בגוף שלה עצמה, היא היושבת בשורה האחורית הנותנת לדמעה להתגלגל בקצב שלה לצחוק ולחייך בזמנה, לפעום עם זיכרון שעלה. אני נטענת. אני טוענת. אני חיה במלואי. אני חוגגת אותי את האפשרות שלי לרקוד בקצב שלי בכל הכוח את הריקוד שלי בעולם.

ואז הולכת לנוח קצת בשורה האחורית. עכשיו אני אנונימית ואיש לא יודע את שמי ומותר לי לא להיראות, ומותר לי להישאר חשאית, ונחבאת עולמי הוא שלי ובשבילי. המסע הזה הוא פרטי והפרטי שלי נשאר איתי. חופש התנועה.


בתוך תהליכים קבוצתיים תוכלי לבחור להשאר אנונימית. לשבת "בשורה האחורית של האולם" ולספוג את התכנים בקצב ובשקט שלך. תוכלי לשמור את המסע שלך לעצמך, ואת תרגילי ההתבוננות שתעשי בינך לבינך.

אבל, אם תרצי - תוכלי לשתף בתובנות שלך. תוכלי לשתף בשאלות שלך. תוכלי לעלות לבמה ולהתאמן מול כולן ולקבל הדהוד ותוקף למסע שלך. להשמע, להשתתף, לתת השראה לאחרות ולהיות השחקנית על המגרש. ואחר כך תוכלי שוב לחזור, "לנוח מאחור" כי המרחב נועד לאפשר לך את החופש הזה. בין הופעה לסדנא יש את כל מנעד האפשרויות ובכל רגע תוכלי לבחור מה המיקום הנוח והנכון ביותר עבורך עכשיו.


4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

כיף להתעלם מזה, אבל תראי מה זה פתח לה

אנחנו מתקרבות ליום הכיפורים ואני רוצה להזמין אותך להשתמש בזמן הזה כדי לגעת בפרק חשוב בדרך ליצירת זוגיות. לאחרונה דיברתי עם חברה שסיפרה לי כמה הידע הזה היה מרכזי בשער שלה לאהבה שלה. התרגשתי מאוד! אספר

לחפור את הבאר במקום הנכון/ "ערך עצמי" - פרק 8 ואחרון

היום אנחנו מסכמות את הסדרה שלנו על "ערך עצמי". ככל שאנחנו עוסקות בזה עולות לי עוד תובנות בעניין: דיוקים, ותוספות. אולי יש גם מפתח חמישי להעניק לך? יש לי אפילו רעיון מה הוא... ומה לגבי מימוש עצמי? וקיר

מפתח הערכים - לשאת את הכתר/ "ערך עצמי" - פרק 7

אנחנו הולכות ומתקרבות להשלמה של הסדרה שלנו על ערך עצמי. אני מקווה שאת כבר מרגישה את ההשפעה שלה ומאפשרת לתובנות שלך לחלחל ליום יום. ממש אשמח שתספרי לי על זה! הבטחתי לך 4 מפתחות לחוויית ערך עצמי גבוה. נ

bottom of page