top of page

תודה שאתה עושה אותי מאושרת/ שנה תודה - פרק 3

עודכן: 26 ביולי 2023


הי איש יקר שנכנסת לי לחיים לפני שנה וחודש ויום בדיוק. כשאני רוצה להודות על השנה הזו, אני קודם כל חושבת עליך. אושר ענק שאתה. תודה שאתה כל הזמן עם הלב שלך. הבן זוג הכי מושלם שיכולתי לבקש לעצמי. השותף האידיאלי לי, החבר הכי טוב שלי. האור הכי גדול שיכולתי לאחל לי. קיבלתי לי אור :)

חיכיתי לך מלא, עשיתי את כל הטריקים שלמדתי בקורסים של ההתפתחות האישית והאימון לזוגיות. ועוד כמה שהמצאתי בעצמי. וברגע לא צפוי ומושלם חיכית לי עם החיוך שלך שאני הכי אוהבת בעולם. וזה לא שאין אף פעם ריבים או כעסים, אבל כשאני חושבת על השנה איתך והזוגיות איתך אז אני חושבת שלמות. מושלם לי איתך. לא תיארתי לי שאני יכולה להיות ככה מאושרת.

אני מסתכלת עליך ללא הרף ומתפעלת ממי שאתה וחושבת לי "איך זכיתי להיות עם הגבר הכי שווה במסיבה של החיים"????@#$% ואז משפשפת את העיניים ושואלת אם זה אמיתי.

ומגלה שכן, אתה נשאר. אתה תמיד נשאר. בלי התלבטות, בלי ספקות. אתה כאן, נותן לי ביטחון מלא להיזרק אל תוך הזרועות שלך, הבטוחות, המחכות לי. ואם זה ככה הרי שאני יכולה לעוף, כי תהיה שם לתפוס אותי. יקר שלי, תודה שאתה מאפשר לי לעוף. בעצם היותך.

אתה האיש היחיד בעולם שקיבל את המפתח הסודי ללב שלי ובאמת יודע לעשות אותי מאושרת. תודה שאתה משתמש בו יום אחרי יום. גם כשאני כועסת, גם כשאני נסערת גם כשאני הודפת אותך ואפילו כשאני מתלוננת.

לעולם לא איימת עלי שתלך, לעולם לא היית פוגעני כלפיי בכוונה לעולם לא נטרת לי טינה או התחשבנת איתי השארת את הלב שלך פתוח אלי.

יש הרבה דברים שהם פשוט אתה, מתנות-אל שקיבלת והן חלק מהקסם האישי שלך. כשאתה מחייך או רוקד אני רואה אותן מנצנצות סביבך. יש בך כל כך הרבה יופי וחן.

אבל גם יש גם כמה דברים שאתה עושה ושאני בטוחה שאפשר ללמוד ממך. אני באמת חושבת שיש מה ללמוד ממך על איך לתת אהבה, ותמיכה ושותפות.

אז אני רוצה לשתף בידע הזה שיש לך ואולי זה ייתן השראה לעוד גברים לעשות את הנשים שלהן מאושרות.

הי גברים יקרים ומדהימים רוצים לשמוע כמה טיפים? הי נשים מהממות, מזדהות? או שאולי גם אתן רוצות ליישם את זה (זה יכול עבוד לשני המינים!).

אתכם גברים יקרים אני מזמינה רגע אחד לעצור. לעצום עיניים, לקחת נשימה עמוקה ואז לקרוא כאילו זה מופנה אליכם. זה בטח ייתן לכם ככה יותר השראה:

1. אתה עוטף באהבה. אתה מתבונן בעיניך המתפעלות. לא רק בי אלא גם בילדים שלך. באנשים אחרים, בהורים, בחברים, בנשים וגברים. העיניים שלך אומרות הכל. הן מאשרות שהנה אני מופלאה ואהובה כמו שאני.

2. אתה משקיע. אם יש משהו שאתה יודע שאני צריכה או שיתמוך בי אתה תעשה מה שאתה יכול כדי לעזור לי עם זה. גם אם אתה באמת לא מבין את החשיבות של זה. כשאתה יודע שזה חשוב לי, זה נעשה חשוב לך.

3. אתה מגבה אותי. בפני משפחה, חברים. אתה תמיד שומר על הכבוד שלי, גם כשאתה לא מבין למה התנהלתי בדרך זו או אחרת.

4. אתה מביע אהבה בשפע. ובכל שפות האהבה - במגע, בדיבור, בעשייה ובאכפתיות שלך.

5. אתה לעולם לא מאיים לפגוע או לעזוב.

6. אתה לא מאשים או מבקר אותי. כשאתה מתבלבל ועושה את זה בטעות אתה יודע לבקש סליחה ולהתנצל.

7. אתה יודע לבקש סליחה ולהתנצל. תמיד ועל אינספור עניינים. כשמשהו הפריע לי אתה תמיד תהיה פתוח לשמוע את הצד שלי, אפילו אם לא קל לך לשמוע את השיקוף שלי. אם תבין שטעית אתה תיתן תוקף לרגשות שלי. ותבקש סליחה.

8. ואתה לומד מתוך הטעויות. אתה משתנה לנגד עיני. לומד אותי כל יום מחדש עוד יותר. את הרגישויות שלי, את מה שחשוב לך. ועושה הכל כדי להיות קשוב ורגיש אלי.

9. אתה קשוב אלי. אתה מתעניין בי. אתה מתעניין בסיפורי חיי, בהיסטוריה שלי, ברגשות ובמחשבות שלי. אתה יכול להקשיב לי מלא זמן! אתה נותן לי כל הזמן הרגשה שאני חשובה לך.

10. ו.... חשוב מאוד מאוד: אתה לא נבהל ממני. אני יודעת להיות סוערת. ואלוהים יודע שאני יודעת להיות סוערת. וגם המשפחה שלי והחברים הקרובים לי - הו - גם הם יודעים שאני יודעת להיות סוערת. ויש ימים מסוימים בחודש שאני יודעת להיות סוערת במיוחד. אתה לא נכנס לדרמות שלי. אתה לא נסחף איתי לעין הסערה - בכעסים, באכזבות ממני, בהתלהמות. בדיוק ההיפך: ממש כאן מולי, אתה עומד איתן. קרוב, ברור, אוהב, שליו וללא שום ספק בביחד שלנו. נותן לי לעבור את מה שאני עוברת תוך שאני יודעת שבכל רגע אתה שם עבורי עם חיבוק ואהבה. הו, אם כל גברי העולם היו יודעים את הסוד הזה שלך.... כמה סבל היה נחסך!

יקר שלי, תודה על אינספור מתנות שהבאת ושאתה מביא לחיי כל יום מחדש. ובעיקר על מי שאתה בעולם - יצור מופלא, ייחודי וחד פעמי ותודה שבחרת ואתה בוחר להיות כאן לידי, הלב שלי אומר לך כן, כל יום מחדש אני יודעת שאומרים שהאושר הוא בתוכינו. אבל ככה זה מופיע לי - ואומר את זה בפשטות - תודה שאתה עושה אותי מאושרת.

12 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

כיף להתעלם מזה, אבל תראי מה זה פתח לה

אנחנו מתקרבות ליום הכיפורים ואני רוצה להזמין אותך להשתמש בזמן הזה כדי לגעת בפרק חשוב בדרך ליצירת זוגיות. לאחרונה דיברתי עם חברה שסיפרה לי כמה הידע הזה היה מרכזי בשער שלה לאהבה שלה. התרגשתי מאוד! אספר

לחפור את הבאר במקום הנכון/ "ערך עצמי" - פרק 8 ואחרון

היום אנחנו מסכמות את הסדרה שלנו על "ערך עצמי". ככל שאנחנו עוסקות בזה עולות לי עוד תובנות בעניין: דיוקים, ותוספות. אולי יש גם מפתח חמישי להעניק לך? יש לי אפילו רעיון מה הוא... ומה לגבי מימוש עצמי? וקיר

bottom of page