top of page

על הורות משותפת

עודכן: 31 ביולי 2023


"נעים מאוד, בחור נחמד ונאה, מחפש להכיר לקשר זוגי והורות משותפת"

***

בואו נעשה סדר: אם זו "בת זוג" אז זו לא "הורות משותפת". גם אם הוא הגרוש, או הפרוד שלך אז את לא נמצאת בהורות משותפת.

ולמי שלא בעניינים - אני מסבירה (וזה בסדר גמור לא להיות בעניינים, כי מי שהביאו לעולם ילדים דרך זוגיות (כלומר משפחה קונבנציונאלית) כנראה לא יגיעו להתעניין בתחום הזה):

הורות משותפת זה אך ורק המצב - שנחשב חריג, ובעיני הוא נהדר - שבו לא חלקת כל מערכת יחסים רומנטית/אינטימית עם הפרטנר ההורי שלך בזמן תהליך ההתעברות. ו... תוספת חשובה - אין לך כל ציפיות רומנטיות ממנו או ממנה!

אם זה ידיד, הומו או סטרייט, או זוג חברות לסביות, או מישהו שהיה לפני חמש שנים בן זוג ומאז נפרדנו ואין לנו יותר שום עניין רומנטי. אז כן, זו יכולה להיות הורות משותפת.

אבל,

אם אתה מחפש בת זוג שגם תביא איתה ילד לעולם ואתה קורא לזה "הורות משותפת" אז זה לא מסתדר.

אתה יכול לחפש בת זוג להביא איתה ילדים לעולם. או פרטנרית להורות משותפת. אבל זה לא הולך יחד.

לא להפנים את הנקודה הזו, יוצר ערפול מאוד גדול ופוגע בשני הצדדים, ובשורה התחתונה אומר שעוד לא שחררת את הקונספט המוכר של זוג שהם אבא ואמא לילדים.

***

אם אתה מחפש בת זוג אז עדיף לעבור לאתרי הכרויות מתאימים.

אם אנחנו נפגשים להיכרות ומטריד אותך שאני יותר גבוהה ממך, אז.... כנראה שלא חיפשת בי רק אמא לילדים שלך.

בקיצור, בת זוג והורות משותפת אלה שני ביטויים שהולכים בנפרד.

יש המון חוסר ידע ודעות קדומות בנושא וזה יוצר התשה של מי שנמצאים ונמצאות בשדה הזה.

והכי חבל זה שרוב האנשים בכלל לא מכירים את התחום. נשים מגיעות לגילאים מאוחרים בלי שבכלל שקלו את האפשרות הזו. ואם שקלו אותה אז היא נראתה להן עגומה. ככה אני הייתי, ומשהו נפתח בתודעה שלי ולכן אני מוצאת שכל כך חשוב להעלות את המודעות לאפשרות הזו.


6 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

כיף להתעלם מזה, אבל תראי מה זה פתח לה

אנחנו מתקרבות ליום הכיפורים ואני רוצה להזמין אותך להשתמש בזמן הזה כדי לגעת בפרק חשוב בדרך ליצירת זוגיות. לאחרונה דיברתי עם חברה שסיפרה לי כמה הידע הזה היה מרכזי בשער שלה לאהבה שלה. התרגשתי מאוד! אספר

חפשי את האפיקומן - הכנה לארוחת חג משפחתית

{{preheader}} אז.. איך את מרגישה רגע לפני? אולי את מסיימת נקיונות ולחוצה להספיק הכל? אולי את מתרגשת לפגוש את כל המשפחה? ואולי... אולי את במתח... כי להגיע לשולחן החג ולהיות פנויה מזוגיות זה הרבה פעמים

ילדה רוצה ילדה

אף פעם לא ממש אהבתי את פורים. (אומרים שזה מאפיין אנשים רגישים מאוד) רועש לי מדי, צעקני, מסנוור... ואני בכלל רוצה להיות בשקט שלי. אלא שקיבלתי בת (אוטוטו בת שנתיים) שממש אוהבת "לחיות את החיים" - היא אוה

bottom of page