14 אוג 20162 דקות

בחזרה מהויפסנה

עודכן ב: 4 יונ 2023

חוזרת לשגרה אחרי כמעט שבועיים של עצירה. עוד לא בדיוק יודעת מאיפה להתחיל בין כל המשימות והרעיונות שיש לי. ואז מרגישה שלפני הכל, לפני לפני הכל אני פשוט רוצה להגיד תודה. 10 ימים של ויפסנה הם מתנה עצומה. שחרור במלוא מובן המילה. ויש אנשים, שעבדו קשה מאחורי הקלעים, כדי לאפשר לי את הדבר המופלא הזה.
 

 
קורסי ויפסנה ניתנים בתרומה ללא כל תשלום, כחלק מתפיסת העולם של הטכניקה. זו תופעה מדהימה לראות ולחוות: עשרות תלמידים - אוכלים, ישנים, מודטים ולומדים בתנאים מצויינים, ללא כל תשלום.
 

 
אני מניחה שיש אנשים שחוששים מתנאי אכסניה לא נוחים ואולי משום כך מחמיצים את ההזדמנות ללמוד ויפסנה ולכן כדאי לדעת: מרכז המדיטציה 'פמודה', נבנה ממש לאחרונה מתוך מחשבה להתאים לכולם. הוא בנוי בקפדנות וחשיבה יוצאות דופן. מאוד מאוד נוח ואיכותי. יש בו לא רק חדרים משותפים אלא גם חדרים פרטיים. הכל בנוי ברמה גבוהה, ממוזג ומתוחזק מעולה. אולם המדיטציה ממוזג, שקט ושוררים בו תנאים אידיאלים (קרוב ל-100 איש יושבים בו כל היום ואפילו פעם אחת לא היה ריח רע או מחניק). ובחוץ - דשא, עצים, צמחיה, הכל נתרם ומטופל בידי מתנדבים. האוכל מבושל, בריא, טעים ובשפע וגם הוא נעשה על ידי מתנדבים באהבה.
 

 
הכל נעשה במחשבה ותשומת לב לספק את התנאים האידיאלים למדיטציה.
 

 
אפילו שחוויתי את זה כבר כמה פעמים. מרגש אותי בכל פעם מחדש להיות ולחוות התארגנות כל כך יפה ומעוררת השראה.
 

 
אני רוצה להוסיף תודה לאישה שאפשרה לי למדוט בראש שקט. טוני, ששמרה על ביתי, על קוקו ועל הגינה. לא קל להכניס מישהו לבית שלך, לטריטוריה הפרטית. לי לפחות, פעמים רבות זה הסתיים בעוגמת נפש כתוצאה משימוש לא ראוי בבית. טוני השאירה לי בית יותר נקי משקיבלה, גינה יותר מטופחת משהייתה וכלב שמח ורגוע. נהגה בכל כך הרבה אהבה ותשומת לב שהיה תענוג לחזור הביתה.
 

 
תודה מיוחדת נוספת לקרובים לי והאהובים שעזרו לטפל בעניינים שונים כדי לאפשר לי למדוט בראש שקט. אין כמוכם!!
 

 
תודה לך עולם יקר על שפע האהבה והתמיכה - שאפשרת לי למדוט עוד 10 ימים מבורכים ומשמעותיים בחיי, לשחרר משקעים, להיות יותר ממקודת, שלווה ושמחה ולהתקרב עוד קצת אל עצמי.
 

(בתמונה - הנוף שנשקף מחצר מרכז המדיטציה פמודה, דגניה)

    40
    0